[O1] 1.9 TDI ASV więcej mocy!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Okobar
    Classic
    • 2010
    • 11

    [O1] 1.9 TDI ASV więcej mocy!!!

    To jak renault, to może coś takiego:
    Renault Safrane 3.0 Biturbo

    Nawet już nieco zszedł z ceny z 15 do 10 tyś, a więc w twoim zasięgu.
  • Markotov
    Classic
    • 2009
    • 10

    #2
    [O1] 1.9 TDI ASV więcej mocy!!!

    Chcę podnieść moc mojej Octavki do jakiś 180-200KM. W standardzie 110, obecnie po CHIPie jest 132,5. Czytałem trochę na ten temat i wiem, że trzeba by było zmieniać wtryski na większe, IC z jakiegoś Audi TT 225KM czy Audi S3 ewentualnie i pod to wszystko następny program...ale to tylko takie półsłówka zasłyszane. Czy jest ktoś mi w stanie powiedzieć dokładnie co i jak będzie najlepsze? Octavka ma 250kk kilometrów i przy 220kk zakładano nową turbinę (poprzednie właściciel miał ją z firmy, więc serwis co chwile i kazał zmieniać wszystko po kolei). Chodzi mi o rozpisanie, co i z czego trzeba by było kupić najlepiej. Co po sobie ma następować i jakie moce można przy tym osiągnąć. No i jeszcze sprawa ochrony silnika. Nasłuchałem się, że modyfikacje po pierwszym chipie są już niebezpieczne dla silnika. Więc pytam, co trzeba zrobić, żeby go zabezpieczyć? Wymiana tłoków? może jakieś inne cuda? Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.

    Komentarz

    • daroo
      Rider
      • 2006
      • 315

      #3
      silnik to nie wszystko pomyśl o mechanizmie różnicowym i półosiach bo mam wrażenie że te elementy mogą nie wytrzymać obciążeń przy takich mocach odprężenie silnika też nie byłoby złym pomysłem kute tłoki,korbowody,spolerowanie kolektora,ew.planowanie głowicy plus wałek rozrządu wtedy no stres ale to takie moje priv przemyślenia bo zawsze jeszcze można NOS dorzucić generalnie jest trochę zabawy no i koszty spore :diabelski_usmiech
      AGR'00 123KM/264Nm

      Komentarz

      • Walus
        Ambiente
        • 2009
        • 172

        #4
        Aby furka miała 200KM

        Musisz pomyśleć o :
        wtryski 0.230 + TURBO arl (do 195KM mniejsze koszty) lub Gt22 i kolektor (większe koszty)+ POMPA 11, hybryda silnik dół od pd z głowicą vp, zewnętrzna chłodnica oleju (bedzie się gotowało jak tkoś dowali buta)

        FMIC (Iveco DAILYwystarczy jest wydajniejszy niz większość chinoli) + ORUROWANIE dolot od asz/arl + kolektor z egr od asz/arl, zaślepiony egr

        wydech dobrze by było 2,5 cala na dwóch tlumikach

        Do kontroli silnika. zestaw wskaźników voltomierz, doładowanie boost, temp. oleju.egt

        UKŁAD NAPĘDOWY: JEDNOMAS + SPRZĘGŁO VR6 tylko sachsa (miałem luka valeo i się ślizgało sachs da rade nawet i 430nm BEZ UŚLIZGU)

        nie zapomnij o hamulcach to już 312mm czasem mogą sie już spocić.

        półosie skrzynia to zniesie oczywiście

        Wszystko organoleptycznie sprawdzone

        koszt około 10tys wiec moze lepiej zastanowić sie na swap Arl kompletnego plus duże turbo koszt ten sam a potencjał większy.

        Komentarz

        • Markotov
          Classic
          • 2009
          • 10

          #5
          No ok. Powiedzmy, że ogarniam nieco. Zastanawiam się tylko nad sprawą SWAPa z ARL (przekonałeś mnie :P). Sprawa tego typu, bo nie wiem czy Skoda z ARL istnieje w ogóle, ale może z Seata czy Golfa silnik będzie pasował? I co jeżeli większe Turbo dam to skrzynia ARL wytrzyma? Nie będę musiał komputera przeprogramować czasem pod nowy silnik?
          Co do hamulców to i tak niedługo czeka mnie zmiana tarcz, więc zastanawiam się nad 312 nawiercanych. Zmieszczą się w 17stkach czy 18 już trzeba? I co z zaciskami? też zmiana czy jeszcze pociągnął te co są?

          Komentarz

          • trucho
            Ambiente
            • 2010
            • 178

            #6
            Chyba nie było Octy z ARL. Octavia to przecież Golf to po drobnych przeróbkach napewno będzie pasował silnik.

            Na leonclub są ARL z mocami ponad 200 km z ori skrzynią.

            Komentarz

            • _tm_
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 2333
              • Superb III (3V3)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              #7
              Zamieszczone przez Markotov
              Co do hamulców to i tak niedługo czeka mnie zmiana tarcz, więc zastanawiam się nad 312 nawiercanych. Zmieszczą się w 17stkach czy 18 już trzeba? I co z zaciskami? też zmiana czy jeszcze pociągnął te co są?
              Żeby wsadzić 312 to musisz zmienić całe hamulce (tarcze, klocki, zaciski) oraz zwrotnice. 312 zmieszczą się w 16". Koszt ok. 3000zł (na nowych częściach).

              Zamieszczone przez Markotov
              Zastanawiam się tylko nad sprawą SWAPa z ARL (przekonałeś mnie :P ). Sprawa tego typu, bo nie wiem czy Skoda z ARL istnieje w ogóle, ale może z Seata czy Golfa silnik będzie pasował? I co jeżeli większe Turbo dam to skrzynia ARL wytrzyma? Nie będę musiał komputera przeprogramować czasem pod nowy silnik?
              Swap na ARL-a to zmiana silnika, turbo, skrzyni, sprzęgła, rozrusznika i półosi. Komputer też musisz mieć nowy (od ARL-a). W tym momencie będziesz miał seryjne 150KM + jakiś gift od fabryki (o ile silnik zdrowy), czyli jakieś 160-170KM. Jeżeli chcesz więcej to programem zrobisz ok. 190KM. Powyżej 200KM trzeba wsadzić GT22 i wydech.
              S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
              Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
              -------------------------------------------------------------------------
              O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
              O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
              O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

              Komentarz

              • konkon
                Rider
                • 2008
                • 667
                • Octavia I (1U2)
                • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                #8
                Na forum klubu skody admin "lec" zrobił swapa na ARL w octavi :idea:
                Obecnie ma 223KM 425 Nm
                Konrad
                OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                90 konny AGRessor
                PerfectServiceBy DGW
                WhitePride :smokedevil

                Komentarz

                • trucho
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 178

                  #9
                  Czytałem ten wątek. Podobno koszty są podobne jak ładowanie kasy w silniki VP

                  Komentarz

                  • _tm_
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 2333
                    • Superb III (3V3)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez trucho
                    Czytałem ten wątek. Podobno koszty są podobne jak ładowanie kasy w silniki VP
                    Tylko, że PD mają większy potencjał niż VP, więc zależy czy ktoś chce na 200KM skończyć (wtedy wystarczy VP) czy iść w kierunku 230KM (wtedy lepiej PD).
                    S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                    Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                    -------------------------------------------------------------------------
                    O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                    O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                    O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                    Komentarz

                    • trucho
                      Ambiente
                      • 2010
                      • 178

                      #11
                      Zamieszczone przez _tm_
                      Zamieszczone przez trucho
                      Czytałem ten wątek. Podobno koszty są podobne jak ładowanie kasy w silniki VP
                      Tylko, że PD mają większy potencjał niż VP, więc zależy czy ktoś chce na 200KM skończyć (wtedy wystarczy VP) czy iść w kierunku 230KM (wtedy lepiej PD).
                      Dokładnie to mi chodzi. Czytałem gdzieś, chyba na racingforum że zmodzone VP pali dużo więcej niż modzone PD. Nie wiem czy to prawda, więc nie potwierdzę ;]

                      Komentarz

                      • Markotov
                        Classic
                        • 2009
                        • 10

                        #12
                        Ok, podsumowując:

                        Zmiana na ARL (silnik bez osprzętu do kupienia za ok. 3-3,5tys) ciągnie za sobą dokupienie skrzyni biegów (ok. 1,5tys), sprzęgła (SACHS do VR6 tak jak ktoś pisał na początku - 1 tys),dwumas(bo jednomasu jakoś nie widzę :/ i nie znam kosztu tej części. Może ktoś pomoże?), turbo (gt22 - 1-1,5tys. używka), półosiek, rozrusznika (dlaczego??). Co z komputerem centralnym, też zmiana?

                        Co do hamulców to rozumiem, że klocki pod 312mm tarcze 312mm i zaciski pod 312mm. Do tego jeszcze zwrotnice, żeby się tarcza zmieściła. Wypatrzyłem tarcze EBC po 600zł za sztukę (sporo, ale dobre, bo tymi za 150-200zł chyba nie warto się interesować? Co powiecie o ZimmerMANN SPORT za 320zł nawiercane??), zaciski pewnie używki za jakieś 400-500zł powinny się znaleźć i klocki, jeżeli tarcze EBC to i klocki RED EBC pewnie (400-500zł)

                        Komentarz

                        • _tm_
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 2333
                          • Superb III (3V3)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Markotov
                          sprzęgła (SACHS do VR6 tak jak ktoś pisał na początku - 1 tys)
                          Sprzęgło od VR6 nie pasuje do skrzyni 6b, więc abo standardowe sprzęgło, albo mocniejsze od Sharana.

                          No i pytanie, czy w cenie silnika masz pompowtryski ? Bo jak nie to trzeba dokupić AL-ki.
                          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                          -------------------------------------------------------------------------
                          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                          Komentarz

                          • trucho
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 178

                            #14
                            czy w 15 tys. to się zamknie?

                            Komentarz

                            • _tm_
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 2333
                              • Superb III (3V3)
                              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez Markotov
                              Co z komputerem centralnym, też zmiana?
                              Tak.

                              Aha, jeżeli wkładamy GT22 to należy jeszcze zmienić wydech z dwóch powodów - oryginalny downpipe nie będzie pasował oraz większa średnica jest potrzebna, żeby wydech nie blokował mocy - koszt ok. 2000zł.

                              No i oczywiście FMIC - ok. 1500-2000zł.
                              S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                              Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                              -------------------------------------------------------------------------
                              O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                              O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                              O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                Zamieszczone przez _tm_
                                Zamieszczone przez Markotov
                                Co z komputerem centralnym, też zmiana?
                                Tak.

                                Aha, jeżeli wkładamy GT22 to należy jeszcze zmienić wydech z dwóch powodów - oryginalny downpipe nie będzie pasował oraz większa średnica jest potrzebna, żeby wydech nie blokował mocy - koszt ok. 2000zł.

                                No i oczywiście FMIC - ok. 1500-2000zł.
                                to pewnie z robocizna wyjdzie z 25tys?
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • _tm_
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 2333
                                  • Superb III (3V3)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                  #17
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  Zamieszczone przez _tm_
                                  Zamieszczone przez Markotov
                                  Co z komputerem centralnym, też zmiana?
                                  Tak.

                                  Aha, jeżeli wkładamy GT22 to należy jeszcze zmienić wydech z dwóch powodów - oryginalny downpipe nie będzie pasował oraz większa średnica jest potrzebna, żeby wydech nie blokował mocy - koszt ok. 2000zł.

                                  No i oczywiście FMIC - ok. 1500-2000zł.
                                  to pewnie z robocizna wyjdzie z 25tys?
                                  Bardzo prawdopodobne. Nikt nie mówi, że tuning to tania zabawa .
                                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                  -------------------------------------------------------------------------
                                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                  Komentarz

                                  • micmart
                                    Classic
                                    • 2008
                                    • 6

                                    #18
                                    A ja mam pytanko z trochę innej beczki. Mam u siebie silnik ALH po wirusie u Rogala. Wyszło 124 KM i 292 Nm, jednak po pewnym czasie coraz mniej to cieszy :evil:
                                    Wiem, że dałem ciała, bo powinienem przed modem zmienić wtryski i nie byłoby kłopotu. Ale czy w tej sytuacji sama wymiana wtrysków na te od ASV lub na 216 to dobry pomysł, czy po tym zabiegu również konieczny będzie wirus?

                                    Komentarz

                                    • BioBogon
                                      Elegance
                                      • 2005
                                      • 921

                                      #19
                                      Zamieszczone przez micmart
                                      A ja mam pytanko z trochę innej beczki. Mam u siebie silnik ALH po wirusie u Rogala. Wyszło 124 KM i 292 Nm, jednak po pewnym czasie coraz mniej to cieszy :evil:
                                      Wiem, że dałem ciała, bo powinienem przed modem zmienić wtryski i nie byłoby kłopotu. Ale czy w tej sytuacji sama wymiana wtrysków na te od ASV lub na 216 to dobry pomysł, czy po tym zabiegu również konieczny będzie wirus?
                                      Wirus konieczny po zmianie wtrysków.
                                      Leon FR 2.0TDI 170KM

                                      Komentarz

                                      • Markotov
                                        Classic
                                        • 2009
                                        • 10

                                        #20
                                        _tm_ a nie sypał Ci się trochę samochód po takich modach? Wydaje mi się, że tak jak ktoś na początku mówił, lepiej byłoby wymienić silnik na ARL, wsadzić turbo GT22, zmienić wydech i byłoby podobnie, nie?

                                        Co do kosztów robocizny, to ich nie liczę, bo raczej sam to będę robił wszystko.

                                        Komentarz

                                        • _tm_
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2004
                                          • 2333
                                          • Superb III (3V3)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          #21
                                          Zamieszczone przez Markotov
                                          _tm_ a nie sypał Ci się trochę samochód po takich modach? Wydaje mi się, że tak jak ktoś na początku mówił, lepiej byłoby wymienić silnik na ARL, wsadzić turbo GT22, zmienić wydech i byłoby podobnie, nie?

                                          Co do kosztów robocizny, to ich nie liczę, bo raczej sam to będę robił wszystko.
                                          To nie jest takie oczywiste. Wszystko zależy do jakiego poziomu dążymy. Swap na ARL kosztuje całkiem sporo kasy i w efekcie mamy seryjną jednostkę o mocy ok. 150-160KM. Aby to samo osiągnąć w przypadku ASV należy wymienić wtryski na 216-ki, turbo na ARL lub ASZ i zrobić program - koszt sporo mniejszy od swapa. Elementy takie jak FMIC, wydech, hamulce trzeba robić i w jednym i w drugim przypadku. Inną ważną kwestią jest stan oryginalnej jednostki. Jak ja brałem się za modyfikacje mojej O1 to miałem ok. 60 tyś przebiegu. Nawet nie brałem pod uwagę wymiany silnika na inny, bo mój był w idealnym stanie.

                                          Z perspektywy czasu widzę, że wymiana na ARL nie byłaby głupim pomysłem, ponieważ finalnie przekroczyłem 200KM i gdyby się dało to poszedłbym z mocą jeszcze dalej. Pierwszym etapem była wymiana wtrysków na 216-ki, wsadzenie turbo do ARL i montaż FMIC-a. Robiąc to zakładałem, że więcej modyfikacji nie będę robił. Tuning jednak wciąga i aby dojść do 19x KM musiałem jeszcze wymienić sprzęgło, dolot, wtryski na 230-ki i dołożyć pompę 11mm. W tym momencie koszty już rosną coraz mniej proporcjonalnie do efektów. Osiągnięcie podobnego poziomu na ARL-u wymagałoby jedynie zrobienia programu (+ oczywiście wspomniany wcześniej FMIC). Dalsze zmiany, czyli GT22 i wydech przyniosłyby dużo lepszy efekt gdyby bazą był ARL, a nie ASV. Maksymalna moc jaką udało się uzyskać na moim ASV to 207KM. Gdybym miał możliwość to chętnie doszedłbym do np. 230KM i nawet miałem już w planach swap na ARL, ale w końcu kupiłem nowy samochód .

                                          Co do pierwszego pytania, czyli czy nie sypał mi się samochód po tych modyfikacjach to nie, nie sypał się, ale ważne tu są trzy kwestie:
                                          1. nie oszczędzałem na częściach, np. silnik VP przy mocy powyżej 200KM ma problemy z uszczelką pod głowicą, więc wymieniłem uszczelkę na mocniejszą i zamontowałem szpilki ARP
                                          2. samochód się nie sypał, ale nie miałem do niego pełnego zaufania, tzn. miałem świadomość, że przy tych modyfikacjach w każdej chwili coś może się popsuć, a dodatkowo nie każdy mechanik poradzi sobie z naprawą, ponieważ samochód po otwarciu maski niezbyt przypomina Skodę
                                          3. wszelkie modyfikacje robił mi DGW, do którego mam pełne zaufanie - gdyby nie Grzesiek to pewnie nie odważyłbym się na tak duże zmiany w mechanice
                                          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                          -------------------------------------------------------------------------
                                          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                          Komentarz

                                          • S3 CHRIS
                                            Elegance
                                            • 2006
                                            • 979
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                            • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                            #22
                                            Markotov, piszesz o audi s3 225KM i k04 ale to sa benzynowe silnika 1.8T to tylko żeby kolega wiedział
                                            ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                            ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                            Komentarz

                                            • Walus
                                              Ambiente
                                              • 2009
                                              • 172

                                              #23
                                              Jeszcze trzeba doliczyć cały dolot od ARL. przy standartowym nie ma szans przekroczyć 190Km bez zarzynania turbo. (brakuje tlenu). Ostatnio można było wychaczyć cały swap wiązke , komp, silnik, sprzegło, hamulce za 7tys silnik nawet w cąlkiem stanie sam się zastanawiałem. Mody wydechu + gt22 + soft i masz bez kozery ponad 200KM i predkość większe jeśli masz 6 biegową skrzynie.

                                              odbnośnie VP to blok przy setupie 200Km i 400NM to bezpieczny max.
                                              Tu się pojawia wielka potrzeba bloku z PD (Dobrego PD).

                                              Jeśli wsztko bedzie dobrze złożone to spokojnie 220KM i 430NM na vp zrobisz a i spalanie jest mniejsze niż PD. ale kto by na to patrzył.

                                              Komentarz

                                              • Markotov
                                                Classic
                                                • 2009
                                                • 10

                                                #24
                                                Cóż dzięki za wypowiedzi
                                                Temat się rozwija a ja cały czas się zastanawiam. Powód zmiany na ARL nie jest tylko kwestią mocy, ale również tego, że mój obecny ASV ma 257 tys. kilometrów przejechane i mimo, że nie bierze oleju, ani jakiś większych usterek w nim nie widać, to jednak bałbym się nim jeździć pewnie.
                                                Co do tego A3 1.8T to wiem, że to benzyna, ale czy sam intercooler nie nadawałbym się do diesela? Ma chyba to samo zadania (chłodzić powietrze), zastanawiałaby mnie ewentualnie wielkość. Sama turbina chyba nie różni się za bardzo w benzynie. Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
                                                Moim zamiarem jest zrobić z ARLa jakieś 220-230KM. Nie wiem czy będę potrzebował więcej. Chcę mieć sprawnie poruszający się samochód, który nie posypie mi się jak dodam gazu :P
                                                Jeżeli chodzi o jakieś niewyobrażalne moce i wyścigi...nie potrzebuję, bo mam 110KM w moim Hornecie i kto by się nie ustawiał to zostanie objechany Także ten tunning to raczej z pasji i chęci zmiany czegoś, a że nie lubię się cofać (zmieniać na słabsze) to postanowiłem zmodyfikować trochę samochód, który już mam (nie mogę go sprzedać - to tak w razie jakby ktoś mi zmianę na jakiś seryjnie mocniejszy proponował).

                                                Ale wracając konkretnie do tematu. Sprawdzałem tarcze hamulcowe i tak jak pisałem EBC są tylko 312 nawiercane. Koszt spory jak już pisałem i dlatego zastanawiam się nad 288mm mikoda, bo 312 tej samej firmy niestety już tylko do SuperB pasują Przy 288mm muszę zmieniać zaciski i zwrotnice czy zmieści się w standardzie? Bo to chyba będzie najszybszy mod :P te co mam niestety chyba trochę się pofalowały i bije mi w kiere jak hamuję :/

                                                EDIT:
                                                Czy coś takiego:

                                                będzie w octavce śmigało? Pytam o tą opcję 288mm z tej aukcji, bo powiedział mi, że ma. Tarcze, zaciski, jarzma i chyba klocki. Proszę o szybką odpowiedź, bo szybko muszę zmienić tarcze :P

                                                Komentarz

                                                • _tm_
                                                  RS
                                                  S_OCP Member
                                                  • 2004
                                                  • 2333
                                                  • Superb III (3V3)
                                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                                                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Markotov
                                                  Sama turbina chyba nie różni się za bardzo w benzynie. Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
                                                  Rózni się i to sporo.

                                                  Zamieszczone przez Markotov
                                                  Przy 288mm muszę zmieniać zaciski i zwrotnice czy zmieści się w standardzie?
                                                  Musisz zmieniać, więc nie opłaca się zmieniać na 288 tylko lepiej od razu na 312.
                                                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                                                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                                                  -------------------------------------------------------------------------
                                                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                                                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                                                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...